Vancouver - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Fam Kuil - WaarBenJij.nu Vancouver - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Fam Kuil - WaarBenJij.nu

Vancouver

Door: Marisca

Blijf op de hoogte en volg Fam

11 Juli 2017 | Canada, Vancouver

Eindelijk….. we zijn in Canada!!!
Het was nog beste een hele reis, ruim van te voren op schiphol, lange vlucht, bij Edmonton eruit, weer voor de tigste keer paspoort, tassen controleren. Alles 10 X check check maar gelukkig ging alles prima en waren we zaterdagavond in Vancouver. We waren erg moe dus zijn vrijwel meteen gaan slapen.
Met als gevolg dat we natuurlijk allemaal heel vroeg wakker waren (zo heb je wat aan je dag) en zijn we dus om 8.00 uur naar Grouse Mountain vertrokken.
We zijn met de gondel omhoog gegaan. In de winter kan je er skieen maar nu lekker wandelen. Tevens hebben we Lumberjacks Show gezien (een houthakkersshow) … erg leuk voor de boys (en voor mij :)
Eind van de middag hebben wel lekker even bij het zwembad gelegen… (het is tenslotte vakantie dus af en toe ook even ontspannen).
Toch wilde we vandaag ook niets missen van deze leuke stad dus hebben vanmorgen fietsen gehuurd en hebben een stuk door Stanley Park gefietst langs de totem palen, door de stad, chinatown en langs de beroemde stoomklok.
Het weer is tot nu toe perfect. (zo’n 23 graden).
Jullie horen het we vermaken ons prima!!!! Morgen vertrekken we met de boot naar Vancouver island. Daar kijken we ook al weer naar uit.
Groetjes van ons!

• 11 Juli 2017 - 12:16

Eva:

Klinkt goed! Lekker genieten..
    Leuk dat ik zo mee kan genieten en jullie kan volgen op jullie reis!

Groetjes Eva

• 11 Juli 2017 - 13:05

Ddbby:

Leuk!!!! Ben benieuwd naar juilie reisverhalen. Xx

• 11 Juli 2017 - 13:08

Sandra:

Dat klinkt goed allemaal. Jullie zijn de vakantie goed gestart. Hopelijk zullen jullie geen last hebben van de bosbranden. Geniet lekker. Wij kijken uit naar de volgende verhalen.

• 11 Juli 2017 - 14:12

Ria:

Leuk om jullie te kunnen volgen.

• 11 Juli 2017 - 14:13

Sacha :

Wat fijn dat jullie goed zijn aangekomen! En heerlijke temperatuur! Geniet en ik blijf je volgen! Groetjes Sas

• 12 Juli 2017 - 10:10

Bianca:

Yeahhhh!! De reis is begonnen :-)
    Klinkt al super... ben benieuwd naar de rest.
    Veel plezier!! X