Jasper - Reisverslag uit Banff, Canada van Fam Kuil - WaarBenJij.nu Jasper - Reisverslag uit Banff, Canada van Fam Kuil - WaarBenJij.nu

Jasper

Door: Marisca

Blijf op de hoogte en volg Fam

24 Juli 2017 | Canada, Banff

Hoi hoi,
Eind van de dag zijn we in Banff aangekomen. We logeren in een mooi appartement (via RBNB) en hebben goede wifi dus foto's uploaden lukt weer :).
We hebben een lange dag achter de rug maar wat een mooie route is de icefield parkway. Ruim 200 km tussen Jasper en Banff met mooie meren, watervallen, dieren en gletsers. We wilden er niet zomaar langsheen sjezen dus hebben er echt de tijd voor genomen.
We zijn gestopt bij Lake Louise, de sunwapta falls, de gletser, peyto lake, en o ja ook nog een beer gezien (het zal toch bijna gewoon worden :) en nog meer...
De jongens vinden dat ze nu voorlopig wel genoeg watervallen en meren hebben gezien (op een gegeven moment zeiden ze lopen jullie maar even naar de waterval wij kijken in de auto de film even af) dus morgen weer tijd voor actie. We gaan raften! Super zin in.
Voordat we vanmorgen uit Jasper vertrokken hebben we 3 nachten doorgebracht bij Pocahontas cabins. We hebben het er super gehad. De kids konden lekker zwemmen, poolen en ping pongen en wilden wederom niet meer weg.
We zijn er ook nog naar de hotsprings geweest. We vonden het niet zo'n succes (met nog 100 chinezen in een zwembad) dus hebben dat snel voor gezien gelaten. Wat wel leuk was is dat we nog een bootje gehuurd hebben op pyramide lake en de maligne canyon hebben bezocht.
Nu 2 dagen Banff en 1 dag Calgary en dan zit het er weer op maar daar denken we nog maar niet teveel aan.
Leuk hoor jullie reacties!!
groetjes uit Banff! X

• 24 Juli 2017 - 06:24

Debby:

Wat een geweldig avontuur! Geniet nog even van de laatste dagen.

• 24 Juli 2017 - 06:53

Edith:

Wat leuk om jullie reisverslagen te lezen! Wat een mooie trip!

• 24 Juli 2017 - 11:13

Bianca:

Mooie foto's!!

• 24 Juli 2017 - 18:26

Joke:

Tja,de 1 ziet een vogeltje in z'n tuin en de ander ziet gewoon EEN BEER! Geweldig jongens!xxx

• 26 Juli 2017 - 09:50

Ria:

Leuk de foto's die jullie er bij sturen.
    nog een paar fijne dagen gewenst!!!

• 27 Juli 2017 - 07:45

Sacha :

Nog even volop genieten van al t moois daar!! Voor ons ook jammer dat t bijna voorbij is... kunnen we niet meer meegenieten van jullie leuke reisverslagen! Als jullie fotoboek klaar is kom ik bakkie bij je doen ;-)! X Sas