Banff, Calgary - Reisverslag uit Calgary, Canada van Fam Kuil - WaarBenJij.nu Banff, Calgary - Reisverslag uit Calgary, Canada van Fam Kuil - WaarBenJij.nu

Banff, Calgary

Door: Marisca

Blijf op de hoogte en volg Fam

27 Juli 2017 | Canada, Calgary

Dan hierbij alweer het laatste verslag van onze reis.
We zijn dus wezen raften. Het was (zeker voor de boys die dit nog nooit hadden gedaan) super leuk! we hadden een vrolijke gids die er ook echt een leuk uitje van maakte. De jongens mochten de meeste tijd voorin de boot wat wel betekende wanneer we af een kleine stroomversnelling gingen ze kopje onder gingen. Gelukkig bleven ze het leuk vinden en zelfs Finn heeft op het laatst (tot hij blauw vd kou was) nog een stukje naast de boot gezwommen.
De gids wist natuurlijk waar de fotograaf stond en hij vond het maar saai als we gewoon de stroomversnelling af zouden gaan dus hebben we allemaal met onze peddel gitaar gespeeld en deden de boys de dapt. :)
De dag erna zijn we naar het gezellig Banff geweest. Natuurlijk hebben we nog wat mooie uitzichten meegepakt ( het mooie Fairmont hotel en de hoodoos (rotsen gevormd door erosie).
Vandaag zijn we in Calgary geweest. We zijn boven in de Calgary Tower geweest. Je hebt er een mooi uitzicht over Calgary. Ook hebben we op de glazen vloer gestaan. (best even angstig met de diepte onder je). Daarna nog wat rondgekeken in deze toch best verrassend leuke stad. Inmiddels zijn we in ons hotel dichtbij het vliegveld waarvan we morgen weer vertrekken richting NL.
Nou, jullie hebben het gelezen. Canada is alles behalve saai. Wij hebben het geweldig gehad!!! Nu eerst volgende week maar eens bijkomen. Nee hoor, grapje. Tussen het reizen en de drukte door hebben we ook echt wel lekker kunnen relaxen en de boys hebben zich in de vele zwembaden ook kunnen uitleven.
Leuk dat jullie ons gevolgd hebben ..... natuurlijk zijn we ook naar jullie vakantieverhalen.
Tot snel!
Liefs van ons!

• 27 Juli 2017 - 07:43

Sacha:

Jeetje is t alweer voorbij!! Maar wat hebben jullie geweldige dingen beleefd met elkaar! Memories voor altijd!! Jullie kunnen voor altijd nagenieten van deze mooie onvergetelijke reis! Veilige terugreis! Liefs Sacha

• 27 Juli 2017 - 08:30

Sandra:

Zo, de tijd is omgevlogen. De rest van de verhalen horen we thuis wel.
    Goede terugreis.
    Groetjes Sandra

• 27 Juli 2017 - 10:39

Joke:

Hartstikke fijn dat jullie zo'n geweldige vakantie hebben.Leuk om via het versag alles mee te kunnen genieten.xxx liefs

• 27 Juli 2017 - 10:53

Ramona :

Wat een mooie reis!!!!! Leuk om alles zo te volgen !
    Goede terugreis en tot snel
    X Ramona