BLue River - Reisverslag uit Whistler, Canada van Fam Kuil - WaarBenJij.nu BLue River - Reisverslag uit Whistler, Canada van Fam Kuil - WaarBenJij.nu

BLue River

Door: Marisca

Blijf op de hoogte en volg Fam

21 Juli 2017 | Canada, Whistler

Hoi, We zijn woensdag uit Whistler vertrokken. We vonden het erg leuk daar en hadden eigenlijk nog wel langer willen blijven maar er is nog veel meer moois dus toch maar weer door..
We moesten die dag wel ruim een uur omrijden ivm een afgesloten weg (ivm de brand) dus kwamen die dag wat later in Kamloops aan. We vonden het daar wat minder (veel zwervers etc) dus de dag erna meteen door naar Blue river. Daar hadden we een super leuk houten huis in het bos. Die ochtend hadden we in een flits een beer over de weg zien lopen maar verder nog niet dus we vonden het tijd om weer een leuke tour te doen. Met blue river safari zijn we met een boot de rivier opgegaan op zoek naar beren. En gelukkig niet zonder succes. Vanaf de boot hebben we een paar beren kunnen spotten. Super leuk!!!! Smiddags hebben de jongens nog lekker in het meer kunnen zwemmen. Helaas hing er wel veel rook in de lucht ivm met de brand. De dag erna zijn we weer doorgegaan naar Jasper. Gelukkig hebben we geen last meer gehad van de brand en waren de wegen open. Onderweg riep Finn opeens: ik zie een beer!!! Dus wij meteen omkeren en jaar hoor, op een parkeerplaats liep een beer. Finn wilde meteen de auto uitspringen maar heb hem toch maar even tegen gehouden. Je weet maar nooit. Het was erg leuk om te zien. Alleen wij waren op deze parkeerplaats en we hebben minuten lang de beer van dichtbij kunnen bekijken :)!! Inmiddels zijn we bij pocahontas village in Jasper. Super leuk hout huisje op een klein park. We blijven hier 3 nachten dus hebben lekker wat tijd. Groetjes van ons X

• 21 Juli 2017 - 17:30

Jan:

Bedankt voor het leuke reisverslag.
    Zo te lezen hebben jullie het goed naar jullie zin.
    Nog veel plezier,

Groetjes Bea en Jan

• 22 Juli 2017 - 07:29

Sacha :

WoW Finn... wat goed dat je die beer had gezien! Stoer dat je de auto uitdurfde te stappen.... maar dit zijn helaas geen lieve zachte knuffelberen!! ;-)! Gelukkig dat jullie veilig zijn mbt de bosbranden! Naar hoor!! Geniet van de volgende mooie bestemming! X

• 22 Juli 2017 - 09:54

Bianca:

Klinkt super zeg!!
    En heb even de tijd genomen om de foto's eens goed te bekijken.
    Onwijs mooi! Dat zijn mooie herinneringen.
    Enne Maris? Wie zijn die houthakkers?? ;-)
    Geniet nog lekker!! Liefs van mij

• 22 Juli 2017 - 10:09

Ria:

weer een leuk reis verslag van jullie
    leuk dat jullie zo genieten en zo veel zien [beren]
    En dat het mee valt met de bosbranden.
    veel plezier.

• 22 Juli 2017 - 12:06

Sandra:

Jullie hebben weer veel beleefd. Leuk.
    Veel plezier nog.

Groetjes Robert, Sandra, Niels en Pepijn.