Vancouver Island - Reisverslag uit Vancouver Island, Canada van Fam Kuil - WaarBenJij.nu Vancouver Island - Reisverslag uit Vancouver Island, Canada van Fam Kuil - WaarBenJij.nu

Vancouver Island

Door: Marisca

Blijf op de hoogte en volg Fam

15 Juli 2017 | Canada, Vancouver Island

We zijn nu een paar dagen op Vancouver Island. Wat is het hier mooi! We hebben 1 nacht in het leuke, kleurrijke motel ZED geslapen in Victoria. Een gezellig, engels stadje waar we dinsdagmiddag doorheen geslenterd hebben.
Woensdagochtend zijn we doorgereden naar Ucuelet. Een rit van zo'n vier uur maar er was zoveel te zien / te doen onderweg dat we pas eind van de dag aankwamen.
We hebben onderweg oa het plaatsje Chemanius bezocht waar vele, mooie muurbeschilderingen te zien waren. Ook hebben we Coobs bezocht (waar een grappige supermarkt is met geiten op het dak) en dan kwamen we ook nog super gave rotsen tegen waar de jongens natuurlijk op moesten klimmen.
We slapen nu onze 2e nacht in een geweldig mooi hotel in Ucuelet met een hot tub op de veranda en geweldig uitzicht. We voelen ons dus nu wel een beetje jetset :)
Vanmorgen hebben we de pacific trail door het regenwoud gelopen. Alles is super groen en het uitzicht was super. En dan hebben we ook vanmiddag nog een tocht met een zodiac boot gedaan en hebben zeeleeuwen en walvissen gespot. Kortom weer genoeg te beleven.. Groetjes X

• 15 Juli 2017 - 09:26

Joke Peralta:

Zo te lezen genieten jullie met volle teugen en daar genieten ook wij weer van.
    Fijn hoor jongens!xxxx

• 16 Juli 2017 - 13:24

Sacha :

WoW wat een geweldige slaapplek!! Chillen in de hottub en dan zo'n geweldig uitzicht!! En wat hebben jullie al veel gezien!! Heerlijk om op deze manier mee te kunnen genieten van jullie bijzondere reis!! Kijk uit naar t volgende verslag!! X Sacha